STEAM

eTwinning SCHOOL

Kuriame Lietuvos ateitį

Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklas

"Erasmus" akreditacija

  

 

STEAM veiklos

STEAM "Edukacinių lauko erdvių projektas "Gamta - mano širdis"

Laikas praleistas lauko aplinkoje yra toks pat svarbus ar net svarbesnis negu ugdymas(is) grupės aplinkoje. Veikla tinkamai įrengtoje įstaigos lauko aplinkoje užtikrina vaikų kūrybiškumą, skatina įvairią, aktyvią bei spontanišką veiklą, traukia eksperimentuoti, tyrinėti, ieškoti, pažinti ir atrasti, suvokti, pamilti gamtą. Šiuolaikiniai vaikai dažniausiai per mažai laiko praleidžia lauke, neturi galimybės kurti patys, pasireikšti vaizduotei. Svarbu, kad lauko aplinka būtų funkcionali, pritaikyta įvairių poreikių, gebėjimų vaikams. Veikla lauke turi įtakos vaiko pasaulio suvokimo formavimuisi bei pažinimo kompetencijos tobulinimui.

Read more: STEAM "Edukacinių lauko erdvių projektas "Gamta - mano širdis"

STEAM veikla "Photon" mokosi emocijų

1 IU grupės vaikai vardino, kokias žino emocijas, tuomet rodomos kortelės su emocijomis/išraiškomis ir vaikai vardina jas. Vėliau vaikai parodo tas emocijas veiduose. Paklausėme vaikų, ar robotai gali reikšti emocijas? "Photon" gali reikšti emocijas garsais. Vaikas rodo paveikslėlį - emociją, robotas nuvažiuoja prie tos emocijos ir išreiškia garsu.

IU mokytojos J. Verbylienė, E. Andriušytė

2022 m. rugsėjis

STEAM "Gamtos apyrankė"

Atėjus vasarai, gamtoje atsiranda vis daugiau augalų, kuriuos galima panaudoti įvairiai veiklai. Sugalvojome pasigaminti apyrankes, turėdami lipnią juostą, žirkles. Vaikai apsivynioję lipnią juostą ant rankos, pievoje rinko ir klijavo augalus, skaičiavo, kokių ir kiek pavyko priklijuoti, matavo. Ugdė praktinius veiklos įgūdžius gamtoje, tyrinėjo, lietė, bandė  užuosti, sužinojo, kokios naudojamos tvirtinimo priemonės, lavino skaičiavimo ir matavimo įgūdžius.

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Jelena Verbylienė

2022 m. birželis