STEAM

Kuriame Lietuvos ateitį

Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklas

Misija

Mokykla-darželis vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo programas, orientuodamasi į kiekvieno vaiko individualumo, kūrybiškumo, sumanumo, pilietiškumo ir mokėjimo mokytis visą gyvenimą ugdymą, ruošiant gyvenimo sėkmei ir iššūkiams.
Ilgakiemio mokykla – darželis

  

 

STEAM veiklos

STEAM veikla "Photon" mokosi emocijų

1 IU grupės vaikai vardino, kokias žino emocijas, tuomet rodomos kortelės su emocijomis/išraiškomis ir vaikai vardina jas. Vėliau vaikai parodo tas emocijas veiduose. Paklausėme vaikų, ar robotai gali reikšti emocijas? "Photon" gali reikšti emocijas garsais. Vaikas rodo paveikslėlį - emociją, robotas nuvažiuoja prie tos emocijos ir išreiškia garsu.

IU mokytojos J. Verbylienė, E. Andriušytė

2022 m. rugsėjis

STEAM "Gamtos apyrankė"

Atėjus vasarai, gamtoje atsiranda vis daugiau augalų, kuriuos galima panaudoti įvairiai veiklai. Sugalvojome pasigaminti apyrankes, turėdami lipnią juostą, žirkles. Vaikai apsivynioję lipnią juostą ant rankos, pievoje rinko ir klijavo augalus, skaičiavo, kokių ir kiek pavyko priklijuoti, matavo. Ugdė praktinius veiklos įgūdžius gamtoje, tyrinėjo, lietė, bandė  užuosti, sužinojo, kokios naudojamos tvirtinimo priemonės, lavino skaičiavimo ir matavimo įgūdžius.

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Jelena Verbylienė

2022 m. birželis

STEAM "Pamatyk, sužinok, atrask"

Vaikas nuo pirmųjų gyvenimo dienų domisi jį supančiu pasauliu. Kiekviena diena mažai asmenybei suteikia galimybę realizuoti save kūrybinėje erdvėje, kurioje galima tyrinėti, ieškoti, atrasti, pažinti, kurti. Todėl 3-čios IU grupės ugdytiniai kartu su mokytoja Jolanta Linartaite atliko Steam veiklą lauke, naudojat planšetinį kompiuterį, nuskaitant QR kodus esančius lauke prie kiekvieno medžio darželio teritorijoje. Sužinojus daug informacijos apie medžius, vaikams buvo pasiūlyta pačios mokytojos kurta priemonė: kortelė su medžio pavadinimu ir jo vaisiais, sėklom, žiedais ir pan. Vaikai išsirinko beržo kortelę, kurioje buvo pavaizduoti lapai, sėklos ir žirginas. Ugdytiniai aplinkoje turėjo surasti šiuos komponentus, suradus vėliau juos skaičiavo, lygino kurių yra daugiau ar mažiau, lygino jų ilgį, matavo, kuris ilgesnis, trumpesnis, lygino spalvas. Organizuojant šią veiklą vaikams buvo sudarytos sąlygos lavinti savo pojūčius: regėjimą, lytėjimą, akies ir rankos koordinaciją. Išmokstama ilgiau išlaikyti dėmesį, ugdomas sumanumas, lavinama reakcija, diskutuojama, stiprinamas kritinis mąstymas ir gebėjimas spręsti problemas.

Ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja Jolanta Linartaitė

2022 m. birželis