STEAM

Kuriame Lietuvos ateitį

Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklas

Misija

Mokykla-darželis vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo programas, orientuodamasi į kiekvieno vaiko individualumo, kūrybiškumo, sumanumo, pilietiškumo ir mokėjimo mokytis visą gyvenimą ugdymą, ruošiant gyvenimo sėkmei ir iššūkiams.
Ilgakiemio mokykla – darželis

  

 

STEAM veiklos

STEAM "Miškas ir ūkis"

Tyrinėdami gamtines medžiagas vaikai įgyja daug naujų potyrių.

Veiklos metu vaikai kūrė dvi erdves, miško ir ūkio, iš gamtinių medžiagų, gyvūnų figūrėlių. Ugdytiniai patys rinkosi medžiagas ir priemones, aiškino, kodėl pasirinko. Vaikai gebėjo atskirti ir pavadinti gyvūnus, kur gyvena.

Veikla skatino kūrybiškumą, lavino aplinkos pažinimo įgūdžius, tyrinėjimo.

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Jelena Verbylienė

2022 m. kovas

STEAM "Žydintys medžiai"

Pavasaris vis labiau beldžiasi į mūsų kiemus, sodus. Jau galima stebėti sprogstančius medžių lapus, pasirodžiusius liaudyje vadinamus  kačiukus, šlaituose pastebimos ir žibutės, pienių, plukių laukai.

Gera stebėti bundančią gamtą ir kartu joje veikti, tyrinėti, eksperimentuoti, kurti, pastebėti, klausytis, mėgautis.

Pavasaris su savimi atsineša daug įdomių veiklų ir idėjų. Šį kartą su vaikais atlikome kūrybinius darbelius, panaudodami pavasarines gėles, šakeles ir lapus. Lapus vaikai rūšiavo pagal dydį, spalvą, formą kurdami žydintį medį. Pievoje rastas gėles, lapelius, šakeles, vaikai klijavo ties medžio kamienu. Dirbdami lavino smulkiąją motoriką, estetinį suvokimą, bei kūrybiškumo įgūdžius.

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Dovilė Kubiliūtė

2022 gegužė

STEAM "Kuriame šukuosenas iš gamtinės medžiagos"

Įvairių tipų erdvės gali būti svarbios, siekiant pažinti ir tyrinėti, pateikiant tam tikras užduotis gamtoje. Taip pat jos gali tapti kontekstu, siekiant kitų tikslų (atsipalaiduoti ar susikaupti, patirti džiaugsmą, skatinti bendrauti ir bendradarbiauti ar dirbti grupėmis).

Gamtoje vaikai stebėjo įvairius pievoje augančius augalus, gėles, jas tyrinėjo, lygino, rūšiavo, matavo, dalinosi įspūdžiais ir pastebėjimais. Nuskintomis gėlėmis ir augalais, laisvai, spontaniškai improvizavo, drąsiai eksperimentavo, kūrė emociukams linksmas šukuosenas panaudodami gamtinę medžiagą. Būdami ir veikdami gamtoje vaikai atsipalaidavo, noriai bendravo atskleisdami savo meninius gebėjimus. Ugdė pažinimo, komunikavimo, meninę kompetencijas. 

IU mokytoja Dovilė Kubiliūtė

2022 m. gegužė