STEAM

eTwinning SCHOOL

Kuriame Lietuvos ateitį

Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklas

"Erasmus" akreditacija

  

 

Mokytojų iš Ispanijos viešnagė

Trečias pavasario mėnuo prasidėjo puikiai. Gegužės 8-9 dienomis, su Erasmus+ programos darbo stebėjimo vizitu, mūsų įstaigoje lankėsi trys svečiai iš Ispanijos, Sestao miesto, Baskų regiono. Mūsų įstaigoje jų veiklas koordinavo Erasmus+ komanda: Reda Markauskienė, Ieva Grabliauskienė, Rasa Gelažauskienė, Ugnė Mockuvienė, Aušra Gužauskienė, Laura Krušinskaitė. Svečius į savo veiklas priėmė Jolanta Linartaitė, Dovilė Žilinskienė, Jelena Verbylienė, Dovilė Kubiliūtė,  Agnė Lukoševičienė, Asta Sinkevičienė, Rasa Gelažauskienė, Rima Budreckienė, Reda Surdokienė ir Jūratė Balsienė.

Per dvi dienas svečiai susipažino su pradinio, ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo veiklomis mūsų mokykloje-darželyje. Dalyvavo pradinių klasių pamokose, taip pat stebėjo įvairias darželinukų veiklas: STEAM veiklas, socialinio, emocinio ugdymo programos Kimochis užsiėmimus, Mąstymo žemėlapių metodų, "Žaismės ir atradimai" veiklų taikymą ugdomosiose veiklose, priešmokyklinio ugdymo muzikinę veiklą. Diskutavo apie pagalbos vaikui specialistų darbo specifiką, sunkumus ir pergales. Ypatingai domėjosi įstaigos veiklos organizavimu, komandiniu darbu, ryšių su bendruomene kūrimu ir puoselėjimu. Direktorė Aušra Gužauskienė pristatė "Profesinių dialogų" metodą, skirtą pedagoginės patirties sklaidai įstaigoje.

Svečiai gėrėjosi mokyklos-darželio aplinka, žaliomis edukacinėmis erdvėmis, skirtomis vaikų veikloms ir žaidimams.

Per apibendrinamąjį susitikimą jaunieji Ispanijos mokytojai džiaugėsi mūsų maža, bet puikia įstaiga, draugiška bendruomene, be galo šiltai bendraujančiais, protingais, žingeidžiais ir darbščiais vaikais, augančiais ir tobulėjančiais kaimo mokykloje. Pasidalijo savo patirtimi dirbant su vaikais, Ispanijos švietimo sistemos skirtumais, lyginant su Lietuvos švietimo sistema.

Ilgakiemio mokyklos pedagogus džiugino ugdytinių anglų kalbos žinios. Jie gebėjo su svečiais bendrauti angliškai, savarankiškai pristatyti įstaigos edukacines erdves. O pirmos grupės ugdytiniai visus veiklai reikalingus žodžius tarė ispaniškai. Ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojos vedė veiklas, kuriose puikiai atsiskleidė vaikų gebėjimas analizuoti ir apibendrinti, dirbti komandose. Visi mokyklos-darželio darbuotojai dirbo komandoje vadovaudamiesi pasidalintos lyderystės principais.

Laisvė, Pasitikėjimas, Atsakomybė.

Aušra Gužauskienė

Reda Markauskienė

2023 m. gegužė